| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Transportation Geotechnics
| هلند | کشور |
| ۳٫۲۹۳ | Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 2214-3912 | ISSN |
| 2214-3912 | e-ISSN |
| 2014 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Transportation Geotechnics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف ژئوتکنیک حمل و نقل انتشار مقالات با کیفیت بالا، نظری و کاربردی در تمام جنبه های ژئوتکنیک برای جاده ها، بزرگراه ها، راه آهن و راه آهن زیرزمینی، فرودگاه ها و آبراه ها است.
موضوعاتی که باید تحت پوشش قرار گیرند عبارتند از: خواص ژئوتکنیکی مواد ژئومتریال (خاک، سنگ، خاک و مخلوط سنگ، و مواد بازیافتی و جایگزین) برای طراحی و ساخت منطقی و پایدار، رفتار مواد ژئومواد متراکم شده، رفتار مواد ژئومواد تثبیت شده (مخلوط خاک با - سیمان، آهک، خاکستر بادی، پلیمرها و دیگر انواع ژئومواد)، ژئوسنتتیک و تقویت لایه ها و لایه های ساخته شده، بهبود زمین و پایداری شیب برای زیرساخت های حمل و نقل، فناوری تراکم، مدیریت تراکم، فناوری نگهداری، اثرات آب و هوایی مانند یخ زدگی و ذوب، خاکریز برای بزرگراه ها و قطارهای سریع السیر، مناطق انتقالی، لایروبی، ژئوتکنیک زیر آب برای اهداف زیرساختی، مدل سازی سازه های چند لایه و زمین نگهدارنده تحت بارهای دینامیکی و مکرر. یک موضوع قوی که باید تحت پوشش قرار گیرد، همچنین مطالعات موردی است که کار اصلی را که برای ساخت زیرساختهای حملونقل پایدار قابل استفاده است، توصیف میکند.