| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Studies In Second Language Learning And Teaching
| لهستان | کشور |
| ۳٫۰۳۶ | Impact Factor |
| 2083-5205 | ISSN |
| 2084-1965 | e-ISSN |
| 2016 تا کنون | مدت فعالیت |
| Adam Mickiewicz University Press | ناشر |
| pressto.amu.edu.pl | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studies in Second Language Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Studies in Second Language Learning and Teaching (ISSN 2083-5205) یک مجله با داوری است که چهار بار در سال توسط گروه مطالعات انگلیسی، دانشکده آموزش و هنرهای زیبا، دانشگاه Adam Mickiewicz، Kalisz، لهستان منتشر می شود. زبان نشر انگلیسی است. این مجله به گزارش تحقیقات تئوری و تجربی با بالاترین کیفیت قبلا منتشر نشده در زمینه یادگیری و آموزش زبان های دوم و خارجی اختصاص دارد. این کتاب با یادگیری و آموزش هر زبانی، نه تنها انگلیسی، سروکار دارد و بر موضوعات مختلفی از فرآیندهای زیربنایی فراگیری زبان دوم، جنبه های مختلف یادگیری زبان در محیط های آموزشی و غیرآموزشی، و همچنین جنبه های مختلف تمرکز دارد. فرآیند تدریس، از جمله انتخاب برنامه درسی، طراحی مواد، شیوه های کلاس درس و ارزشیابی.
هر شماره شامل حدود 6 مقاله، 6000-8000 کلمه در طول، و همچنین مقالات پاسخ و بررسی است. حداقل یکی از چهار شماره در سال، یک موضوع با تمرکز ویژه است که به حوزه خاصی از یادگیری و آموزش زبان دوم اختصاص داده شده است، گاهی اوقات با یک ویرایشگر مهمان که در یک موضوع خاص متخصص است.