| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Social Psychology Of Education
| هلند | کشور |
| ۲٫۱۹۲ | Impact Factor |
| ۳٫۰۲ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1381-2890 | ISSN |
| 1573-1928 | e-ISSN |
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Social Psychology of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
حوزه روانشناسی اجتماعی مرز بین رشته های روانشناسی و جامعه شناسی را در بر می گیرد و به طور سنتی با تحقیقات تجربی همراه بوده است. بسیاری از مطالعات رفتار انسان در آموزش و پرورش توسط افرادی انجام می شود که با روانشناسی اجتماعی یا کارشان در حوزه روانشناسی اجتماعی قرار می گیرد. چندین کتاب درسی منتشر شده است و دوره های مختلفی در مورد «روانشناسی اجتماعی آموزش و پرورش» ارائه شده است، اما تاکنون هیچ مجله ای برای پوشش این حوزه ظاهر نشده است. روانشناسی اجتماعی آموزش این شکاف را پر می کند و طیف گسترده ای از دغدغه های محتوا، علایق نظری را پوشش می دهد. و روش های تحقیق که از جمله آنها عبارتند از: دغدغه های محتوایی: تصمیم گیری در کلاس درس، آموزش، نوآوری آموزشی، توجه به جنسیت، نژاد، قومیت و ایجاد دانش طبقات اجتماعی، انتقال و تأثیرات رهبری در مدارس و سیستم های مدرسه اثرات درازمدت فرآیندهای آموزشی میکروسیاست های فرهنگی مدارس، فرهنگ های شغلی دانش آموزی، فرهنگ های شغلی و تعامل مجدد - روابط دانشجویی علایق نظری: انگیزش پیشرفت نظریه نگرش تئوری اسناد مدیریت تعارض و یادگیری رفتار اجتماعی طرفدار فرهنگ و گفتمان سرمایه اجتماعی تحلیل گروه پویایی نقش نظریه تبادل اجتماعی نظریه انتقال اجتماعی نظریه یادگیری اجتماعی وضعیت دستیابی تعامل سمبولیک مطالعه سازمانها روشهای تحقیق: تحقیق تطبیقی تجربیات مشاهده رسمی مطالعات تاریخی ادبیات مرور دوره مطالعات کیفی روشهای نمونه نظرسنجی برای روانشناسان اجتماعی با علاقه خاص به مسائل آموزشی، پژوهشگران آموزشی با رویکرد روانشناسی اجتماعی.