| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Science & Education
مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد وجود دارد. | |
| Science and Education | نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
| 2311-8466 | (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) ISSN |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| هلند | کشور |
| ۲٫۱۱۴ | Impact Factor |
| ۲٫۲۳۲ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 0926-7220 | ISSN |
| 1573-1901 | e-ISSN |
| 1992 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Science and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Science & Education تحقیقاتی را منتشر می کند که بر اساس تاریخ، فلسفه و جامعه شناسی علم و ریاضیات است که به دنبال ارتقای آموزش، یادگیری و برنامه های درسی بهتر در علوم و ریاضیات است. به ویژه علم و آموزش ترویج می کند: استفاده از پژوهش های تاریخی، فلسفی و جامعه شناختی برای روشن شدن و پرداختن به بسیاری از مسائل فکری پیش روی آموزش علوم و ریاضیات معاصر. همکاری بین جوامع دانشمندان، ریاضیدانان، مورخان، فیلسوفان، روانشناسان شناختی، جامعه شناسان، مربیان علوم و ریاضیات، و معلمان مدارس و کالج ها.درکی از ابعاد فلسفی، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی، روانشناختی و اخلاقی علم مدرن و تأثیر متقابل این عوامل در تاریخ علم. گنجاندن دروس مناسب تاریخ و فلسفه علوم و ریاضیات در برنامه های تربیت معلم علوم و ریاضیات. انتشار گزارش دروس، واحدهای کار، و برنامه های علوم و ریاضیات، در تمام سطوح، که با موفقیت از تاریخ و فلسفه استفاده کرده است. بحث در مورد فلسفه و اهداف آموزش علوم و ریاضیات و جایگاه و سهم آنها در رشد فکری و اخلاقی افراد و فرهنگ ها.