| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
School Psychology International
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| انگلستان | کشور |
| ۲٫۰۱۴ | Impact Factor |
| 0143-0343 | ISSN |
| 1461-7374 | e-ISSN |
| 1979 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Psychology International ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بینالمللی روانشناسی مدرسه که شش بار در سال منتشر میشود، نگرانیهای کسانی را که خدمات بهداشت روانی، آموزشی، درمانی و حمایتی با کیفیتی را به مدارس و جوامع آنها در سراسر جهان ارائه میکنند، برجسته میکند. این مقاله مقالاتی را ارائه می دهد که تحقیقات آکادمیک با کیفیت بالا در این زمینه و همچنین نمونه هایی از بهترین عملکرد اثبات شده را منعکس می کند.
هدف بینالمللی روانشناسی مدرسه ترویج عملکرد خوب در روانشناسی مدرسه و آموزشی در سراسر جهان است. اشتراک شما در این منبع ارزشمند، انجمنی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و راه حل های روانشناسی فعلی مدرسه در اختیار شما قرار می دهد. این ژورنال نوآوری را در میان همه متخصصان در این زمینه تشویق می کند و توصیفاتی از بهترین عملکرد را با مطالعات تحقیقاتی و مقالاتی ارائه می دهد که به مسائل کلیدی و تحولات روانشناسی مدرسه در سراسر جهان می پردازد.