| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Review of Marketing Science
| آلمان | کشور |
| 1546-5616 | ISSN |
| 1546-5616 | e-ISSN |
| 2003 تا 2017 و 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
| Walter de Gruyter | ناشر |
| www.degruyter.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Marketing Science ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Review of Marketing Science (ROMS) یک مجله با داوری است که ماموریت آن انتشار گسترده و سریع تحقیقات کمی پیشرو در علم بازاریابی و رشته های مرتبط است. تمرکز این مجله بر موضوعات و رویکردهای علم بازاریابی است. علم بازاریابی به عنوان یک رشته برای رویکردهایی که ریشه در ریاضیات، نظریه اقتصادی، اقتصاد سنجی، آمار و رویکردهای داده محور دارند، ارزش زیادی قائل است.
این مجله به ویژه کارهای میان رشته ای و بین رشته ای را در زمینه های مختلف تشویق می کند، تا زمانی که با علم بازاریابی مرتبط باشند و بینش هایی را ایجاد کنند که می تواند برای دانشگاهیان، مدیران یا متخصصان بازاریابی مفید باشد.