نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Recherches en Didactiques des Sciences et des Technologies
فرانسه | کشور |
2110-6460 | ISSN |
2011 و 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Institut National de Recherche Pedagogique | ناشر |
journals.openedition.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Recherches en Didactiques des Sciences et des Technologies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
RDST نتیجه ادغام مجلات Aster و Didaskalia است. با دو شماره در سال متشکل از یک پرونده و تنوع، RDST خود را به عنوان یک مجله فرانسوی زبان پیشرو در زمینه تحقیقات در علوم و فنون آموزشی معرفی می کند.
این مجله با فراهم کردن فضایی برای بحث علمی در مورد آموزش و یادگیری علم و فناوری (از مهدکودک تا دانشگاه)، انتشار دانش و فناوری علمی و آموزش در این زمینه ها به تولید دانش آموزشی کمک می کند.