| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Qme-quantitative Marketing And Economics
| هلند | کشور |
| ۱٫۶۲۵ | Impact Factor |
| ۱٫۷۹۳ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1570-7156 | ISSN |
| 1573-711X | e-ISSN |
| 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quantitative Marketing and Economics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بازاریابی کمی و اقتصاد (QME) تحقیقاتی را در تقاطع بازاریابی، اقتصاد و آمار منتشر می کند. تمرکز ما بر روی مشکلات کاربردی مهم مرتبط با بازاریابی با استفاده از رویکرد کمی است. ما بازاریابی را به طور گسترده به عنوان مطالعه رابط بین شرکت ها، رقبا و مصرف کنندگان تعریف می کنیم. این شامل ترجیحات مصرفکننده، تقاضای مصرفکننده و تصمیمگیری، تعامل استراتژیک شرکتها، قیمتگذاری، تبلیغات، هدفگذاری، طراحی/موقعیتیابی محصول و مسائل مربوط به کانال میشود. ما طیف گسترده ای از روش های تحقیق از جمله نظریه اقتصادی کاربردی، اقتصاد سنجی و روش های آماری را پذیرفته ایم. تحقیقات تجربی با استفاده از داده های اولیه، ثانویه یا تجربی نیز تشویق می شود. به طور رسمی به عنوان: Quant Mark Econ