نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Public Services Quarterly
آمریکا | کشور |
1522-8959 | ISSN |
1522-9114 | e-ISSN |
2002 تا 2003 و 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.informaworld.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Public Services Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه خدمات عمومی طیف گسترده ای از مسائل مربوط به خدمات عمومی در کتابخانه های دانشگاهی را پوشش می دهد و راهبردهای عملی را برای اجرای طرح های جدید و بینش های مبتنی بر تحقیق در مورد شیوه های مؤثر ارائه می دهد. این مجله مقالات مبتنی بر تحقیق و نظری و همچنین مطالعات موردی را منتشر میکند که درک خدمات عمومی، از جمله کمکهای مرجع و تحقیقاتی، آموزش سواد اطلاعاتی، خدمات دسترسی و تحویل، و سایر خدمات به مشتریان را ارتقا میدهد. مقالات ممکن است راههای خلاقانه استفاده از فناوری برای کمک به دانشجویان و اساتید را بررسی کنند. مقالات مبتنی بر عمل باید به طور کامل در ادبیات مستقر باشند و باید کار انجام شده در یک کتابخانه را در زمینه بزرگتر موقعیت قرار دهند.