تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

New Educator


انگلستان
کشور
1549-9243
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام New Educator ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

با تمرکز بر دانش ایجاد شده از طریق تمرین و چالش های ایجاد و حفظ جامعه حرفه ای در آموزش مربیان جدید، The New Educator به عنوان یک انجمن در مورد مسائلی که مربیان معلم، برنامه های آموزش معلمان، و سیستم های مدرسه در آماده سازی، استخدام با آن مواجه می شوند، خدمت می کند. القا، حفظ و حمایت مستمر از مربیان تازه وارد در این رشته. این مجله با تعریف گسترده "آموزگار" شامل معلمان کلاس، مدیران، مشاوران، کارکنان پشتیبانی، مربیان معلم و کسانی که خارج از محیط مدرسه آموزش می دهند، به کارهایی علاقه مند است که نظریه را با عمل پیوند می دهد، از طریق عمل ایجاد می شود، مفید است و قابل دسترسی به این حوزه، و منعکس کننده نیازها و دیدگاه های جوامع متنوعی است که توسط مؤسسات آموزشی در قرن جدید خدمت می شود.

The New Educator دارای مقالات تحقیقاتی، مقاله ها، تفسیرها، گزارش ها، توضیحات برنامه، روایت های انعکاسی، طنز، مصاحبه ها، عکس ها و بررسی کتاب و منابع است. موضوعاتی که در مسائل جاری مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از: آماده سازی مربیان برای قرن بیست و یکم - مقابله با چالش ها. استانداردها، ارزیابی و پاسخگویی برای مربیان؛ پاسخگویی به چالش های تنوع در مدارس ما؛ درس هایی از کلاس های درس موثر در مدارس PreK-12 و همچنین برنامه های آموزش معلمان. مربیان آموزش برای عملکرد دموکراتیک؛ رهبری برای یادگیری؛ سال اول تدریس؛ آموزش مربیان برای محیط‌های مختلف - برنامه‌های بعد از مدرسه، موزه‌ها، مراکز بازداشت نوجوانان، و غیره. موضوعات گذشته آثار مرلین کوکران اسمیت، لیندا دارلینگ-هاموند، کارن همرنس، جمیلا لیسکوت، ارنست مورل، ماریانا سوتو منینگ و سایر دانشمندان مشهور و نوظهور.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید