نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
New Educator
انگلستان | کشور |
1549-9243 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام New Educator ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
با تمرکز بر دانش ایجاد شده از طریق تمرین و چالش های ایجاد و حفظ جامعه حرفه ای در آموزش مربیان جدید، The New Educator به عنوان یک انجمن در مورد مسائلی که مربیان معلم، برنامه های آموزش معلمان، و سیستم های مدرسه در آماده سازی، استخدام با آن مواجه می شوند، خدمت می کند. القا، حفظ و حمایت مستمر از مربیان تازه وارد در این رشته. این مجله با تعریف گسترده "آموزگار" شامل معلمان کلاس، مدیران، مشاوران، کارکنان پشتیبانی، مربیان معلم و کسانی که خارج از محیط مدرسه آموزش می دهند، به کارهایی علاقه مند است که نظریه را با عمل پیوند می دهد، از طریق عمل ایجاد می شود، مفید است و قابل دسترسی به این حوزه، و منعکس کننده نیازها و دیدگاه های جوامع متنوعی است که توسط مؤسسات آموزشی در قرن جدید خدمت می شود.
The New Educator دارای مقالات تحقیقاتی، مقاله ها، تفسیرها، گزارش ها، توضیحات برنامه، روایت های انعکاسی، طنز، مصاحبه ها، عکس ها و بررسی کتاب و منابع است. موضوعاتی که در مسائل جاری مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از: آماده سازی مربیان برای قرن بیست و یکم - مقابله با چالش ها. استانداردها، ارزیابی و پاسخگویی برای مربیان؛ پاسخگویی به چالش های تنوع در مدارس ما؛ درس هایی از کلاس های درس موثر در مدارس PreK-12 و همچنین برنامه های آموزش معلمان. مربیان آموزش برای عملکرد دموکراتیک؛ رهبری برای یادگیری؛ سال اول تدریس؛ آموزش مربیان برای محیطهای مختلف - برنامههای بعد از مدرسه، موزهها، مراکز بازداشت نوجوانان، و غیره. موضوعات گذشته آثار مرلین کوکران اسمیت، لیندا دارلینگ-هاموند، کارن همرنس، جمیلا لیسکوت، ارنست مورل، ماریانا سوتو منینگ و سایر دانشمندان مشهور و نوظهور.