تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

New Directions for Teaching and Learning



New Directions for Teaching and Learning

آمریکا
کشور
0271-0633
ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام New Directions for Teaching and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

دستورالعمل های جدید برای آموزش و یادگیری (NDTL)
به ارائه طیف گسترده ای از ایده ها و تکنیک ها ادامه می دهد
برای بهبود تدریس در کالج بر اساس تجربه افراد چاشنی
مربیان و آخرین یافته های آموزشی و
محققان روانشناسی

NDTL این دیدگاه را منعکس می‌کند که آموزش شایسته احترام است
شکل بورسیه تحصیلی ما معتقدیم که بورس تحصیلی قابل توجهی است
نه تنها توسط محققانی که نتایج تجربی را گزارش می‌کنند، انجام می‌شود
تحقیقات بلکه توسط پزشکانی که انضباطی مشترک دارند
تأملاتی در مورد تدریس

مشارکت کنندگان در رویکرد NDTL به سوالات آموزش و یادگیری
به همان اندازه جدی که آنها به خودی خود به سؤالات اساسی نزدیک می شوند
رشته ها، و نه تنها با مسائل تربیتی بلکه
همچنین با بستر فکری و اجتماعی که این مسائل در آن است
بوجود امدن. نویسندگان از یک سو به نظریه و تحقیق و ... می پردازند
دیگری با تمرین و از روی تحقیق ترجمه می کنند و
تئوری به عمل و بازگشت دوباره.







خوانندگان
مدیران آموزش عالی (به ویژه کسانی که در
توسعه حرفه ای) و اعضای هیئت علمی پس از دوره متوسطه




کلید واژه ها
آموزش و یادگیری، توسعه حرفه ای هیئت علمی، بالاتر
دانشکده تعلیم و تربیت

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید