| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Malaysian Journal Of Learning & Instruction
| مالزی | کشور |
| 1675-8110 | ISSN |
| 2180-2483 | e-ISSN |
| 2006 و 2010 و 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
| Universiti Utara Malaysia Press | ناشر |
| mjli.uum.edu.my | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Malaysian Journal of Learning and Instruction ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف این مجله، برقراری ارتباط بین تحقیقات و برانگیختن بحث، مطالعه و نقد آموزش و یادگیری و تشویق به نوشتن علمی در مورد یادگیری و آموزش است. پوشش MJLI شامل، اما محدود به بررسی انتقادی اکوسیستم ها و مسائل پیرامون فرآیندهای آموزش و یادگیری معنادار و شیوه های آموزشی بهتر نیست. اینها می توانند در سطح خرد (مانند شیوه های نوآورانه ارائه، طراحی آموزشی و فناوری، تعامل یادگیری، تنظیمات آموزشی) یا در سطح کلان (مانند انگیزه، برنامه درسی جذاب، تأثیر عوامل اجتماعی-روانی و فرهنگی بر یادگیری) مورد بررسی قرار گیرند.
ما از مقالات پژوهشی تجربی اصلی با دیدگاههای جدید و/یا رویکردهای روششناختی که برای خوانندگان بینالمللی جذاب باشد استقبال میکنیم. ما مقالات مفهومی و نظری ناخواسته را نمی پذیریم.