| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Science Education And Technology
| هلند | کشور |
| ۲٫۳۱۵ | Impact Factor |
| ۳٫۳۹۶ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1059-0145 | ISSN |
| 1573-1839 | e-ISSN |
| 1992 تا 2002 و 2004 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Science Education and Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش علوم و فناوری یک انجمن بین رشتهای برای انتشار مقالههای پژوهشی اصلی با بازبینی، مشارکت و دعوتشده با بالاترین کیفیت است که به تلاقی آموزش علم و فناوری با مفاهیمی برای بهبود و ارتقای آموزش علم در همه سطوح در سراسر جهان میپردازد. جهان موضوعات تحت پوشش را میتوان بهعنوان انضباطی (زیستشناسی، شیمی، فیزیک، و همچنین برخی از کاربردهای علوم و مهندسی کامپیوتر، از جمله فرآیندهای یادگیری، تدریس و توسعه معلم)، فناوری (سختافزار، نرمافزار، محیطهای طراحیشده و موقعیتیافته شامل برنامههای کاربردی مشخصشده) دستهبندی کرد. مانند، از طریق و در)، و سازمانی (قانونگذاری، مدیریت، اجرا و ارتقای معلم). از آنجایی که فناوری نقش فزاینده ای در درک و توسعه ما از رشته های علمی، در روابط اجتماعی بین مردم، اطلاعات و موسسات ایفا می کند، مجله آن را به عنوان بخشی از آموزش علم در نظر می گیرد. این مجله انواع محرک و آموزنده ای از مقالات تحقیقاتی را ارائه می دهد که درک نظری ما را گسترش می دهد و عمیق می کند و در عین حال مفاهیم مبتنی بر عمل و سیاست را ارائه می دهد، با این پیش بینی که چنین کار با کیفیت بالا در میان ائتلاف گسترده ای از افراد و گروه ها به اشتراک گذاشته می شود، تلاش های آینده را تسهیل می کند.
مجله آموزش علوم و فناوری از فرآیند بررسی دوسوکور استفاده میکند. مقالههایی را که نمیتوانند دانش قابل تعمیم یا انتقال را شناسایی کنند، که به وضوح و صریح شایستگی مطالعه را برای یک مخاطب حرفهای نشان نمیدهند، به راحتی در انگلیسی مناسب قابل درک نیستند و/یا که تمرکز اصلی ما را مورد توجه قرار نمیدهند، رد میکنیم.
لطفاً معیارهای بررسی ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.