| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Indonesian Islam
| اندونزی | کشور |
| 1978-6301 | ISSN |
| 2355-6994 | e-ISSN |
| 2007 تا کنون | مدت فعالیت |
| State Islamic University of Sunan Ampel Surabaya | ناشر |
| jiis.uinsby.ac.id | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Indonesian Islam ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله اسلام اندونزیایی (JIIS) مقالاتی درباره اسلام اندونزیایی از دیدگاه های مختلف منتشر می کند که هم مطالعات ادبی و هم مطالعات میدانی را پوشش می دهد. این مجله بر جنبه های مربوط به مطالعات اسلامی در زمینه اندونزیایی با اشاره ویژه به فرهنگ، سیاست، جامعه، اقتصاد، تاریخ و دکترین تاکید می کند.
مجله اسلام اندونزیایی همواره اسلام اندونزیایی را در مرکز تحقیقات دانشگاهی قرار می دهد و از هرگونه مشاهده جامع عبارات اسلامی با ابعاد مختلف در کشور دعوت می کند. این مجله که به عنوان انجمنی برای مطالعه اسلام اندونزیایی عمل می کند، از مطالعات متمرکز در زمینه موضوعات خاص و مطالعات بین رشته ای در رابطه با موضوع حمایت می کند. این به وسیله ای برای تبادل ایده ها و یافته های پژوهشی از سنت های مختلف یادگیری که به شیوه ای علمی در تعامل بوده اند تبدیل شده است.