| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Fashion Marketing And Management
| انگلستان | کشور |
| ۳٫۳۲۹ | Impact Factor |
| 1361-2026 | ISSN |
| 1758-7433 | e-ISSN |
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Fashion Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
در دنیای همیشه در حال تغییر صنعت مد، ضروری است که مدیران ارشد و دانشگاهیان در این زمینه در جریان آخرین روندها و پیشرفتها قرار بگیرند. مجله بازاریابی و مدیریت مد (JFMM) تضمین می کند که خوانندگان درک خود را از مسائلی که بر صنعت آنها تأثیر می گذارد از طریق آخرین تفکر و بهترین عملکرد فعلی افزایش می دهند.
اهداف خاص مجله عبارتند از:
ارائه یک انجمن داوری برای تحقیقات تجربی مبتنی بر بازاریابی و مدیریت لباس
تشویق به تولید و انتشار مقالات آکادمیک دقیق در مورد مسائل عمده بازاریابی و مدیریتی که بخشهای تولید و خردهفروشی مد در جهان با آن روبرو هستند.
شناسایی بهترین شیوه های مدیریتی و بازاریابی در سطح بین المللی و ترویج استفاده گسترده از آنها در این بخش
مروری منظم از روند تجارت، تولید، مصرف و اشتغال در کشورها/مناطق مختلف ارائه دهید
مفاهیم در بازاریابی و مدیریت مد را در معرض مطالعه دقیق قرار دهید و در صورت لزوم، با ارائه شواهد تحقیقاتی متمرکز، اسطورههای رایج را تضعیف کنید.