تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of Educational Media, Memory, and Society


آمریکا
کشور
2041-6938
ISSN
2041-6946
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Berghahn
ناشر
www.berghahnjournals.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational Media, Memory, and Society ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله رسانه های آموزشی، حافظه و جامعه (JEMMS) به بررسی دانش و درک جوامع گذشته و حال می پردازد که از طریق رسانه های آموزشی رسمی و غیررسمی، در داخل و خارج از مدارس شکل گرفته و منتقل می شود. تمرکز آن بر انواع مختلف متون و تصاویر موجود در کتاب های درسی، موزه ها، یادبودها، فیلم ها و رسانه های دیجیتال است. مفاهیمی از زمان و مکان، شکل‌گیری تصویر، اشکال بازنمایی، و همچنین ساخت معنا و هویت (قومی، ملی، منطقه‌ای، مذهبی، نهادی و جنسیتی) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. محتویات رسانه های آموزشی را می توان در رابطه با تولید و تصاحب آنها در زمینه های نهادی، اجتماعی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تاریخی بررسی کرد. با این حال، این مجله بین‌المللی و بین‌رشته‌ای است و از مشارکت‌های تجربی از علوم انسانی، علوم اجتماعی، موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)، و همچنین مطالعات نظری و روش‌شناختی استقبال می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید