نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Educational Media, Memory, and Society
آمریکا | کشور |
2041-6938 | ISSN |
2041-6946 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Berghahn | ناشر |
www.berghahnjournals.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational Media, Memory, and Society ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله رسانه های آموزشی، حافظه و جامعه (JEMMS) به بررسی دانش و درک جوامع گذشته و حال می پردازد که از طریق رسانه های آموزشی رسمی و غیررسمی، در داخل و خارج از مدارس شکل گرفته و منتقل می شود. تمرکز آن بر انواع مختلف متون و تصاویر موجود در کتاب های درسی، موزه ها، یادبودها، فیلم ها و رسانه های دیجیتال است. مفاهیمی از زمان و مکان، شکلگیری تصویر، اشکال بازنمایی، و همچنین ساخت معنا و هویت (قومی، ملی، منطقهای، مذهبی، نهادی و جنسیتی) از اهمیت ویژهای برخوردار است. محتویات رسانه های آموزشی را می توان در رابطه با تولید و تصاحب آنها در زمینه های نهادی، اجتماعی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تاریخی بررسی کرد. با این حال، این مجله بینالمللی و بینرشتهای است و از مشارکتهای تجربی از علوم انسانی، علوم اجتماعی، موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)، و همچنین مطالعات نظری و روششناختی استقبال میکند.