نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Curriculum and Pedagogy
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1550-5170 | ISSN |
2156-8154 | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Curriculum and Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله برنامه درسی و پداگوژی به مطالعه نظریه برنامه درسی، تحقیق آموزشی و پراکسیس آموزشی اختصاص دارد. این مجله بینالمللی پیشرو، دانشمندانی را از رشتههای مختلف گرد هم میآورد تا دیدگاههای گوناگون در مورد پدیدههای آموزشی، از مدارس و مؤسسات فرهنگی گرفته تا مکانها و نگرانیهای فراتر از مرزهای سازمانی را بررسی و بررسی کنند. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به بررسی دغدغه ها و مسائل مربوط به برنامه درسی تاریخی، فلسفی، جنسیتی، عجیب و غریب، نژادی، قومی، بومی، پسااستعماری، زبانی، زندگی نامه ای، زیبایی شناختی، الهیاتی و/یا بین المللی می پردازد. ژورنال برنامه درسی و پداگوژی با پذیرش تعداد زیادی از علوم آموزشی انتقادی و استعمار زدایی که به مبارزات محلی در دانشگاهها، مدارس، کلاسهای درس، و جوامع اطلاعرسانی میکنند، به ترویج بورسیههای اضطراری میپردازد که سؤالات برنامه درسی و مبانی آموزشی را که با عمل مرتبط هستند، مورد نقد و توسعه قرار میدهد. این مجله بستری برای بورسیههای انتقادی فراهم میکند که آموزشهای اروپاییسالارانه، سفیدشده، ابزاری و جریان اصلی را ضد روایت میکند. موارد ارسالی نباید بیش از 9000 کلمه باشد (به استثنای منابع) و باید در قالب ویرایش هفتم APA ارسال شوند. خطمشی بررسی همتایان: تمام دستنوشتههایی که به مجله برنامه درسی و آموزشی ارسال میشوند، تحت یک بررسی داخلی اولیه قرار میگیرند و آنهایی که برای چاپ در مجله مناسب میدانند بهطور ناشناس برای داوران همتا ارسال میشوند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.