تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal of Curriculum and Pedagogy



Journal of Curriculum and Pedagogy

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1550-5170
ISSN
2156-8154
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Curriculum and Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله برنامه درسی و پداگوژی به مطالعه نظریه برنامه درسی، تحقیق آموزشی و پراکسیس آموزشی اختصاص دارد. این مجله بین‌المللی پیشرو، دانشمندانی را از رشته‌های مختلف گرد هم می‌آورد تا دیدگاه‌های گوناگون در مورد پدیده‌های آموزشی، از مدارس و مؤسسات فرهنگی گرفته تا مکان‌ها و نگرانی‌های فراتر از مرزهای سازمانی را بررسی و بررسی کنند. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به بررسی دغدغه ها و مسائل مربوط به برنامه درسی تاریخی، فلسفی، جنسیتی، عجیب و غریب، نژادی، قومی، بومی، پسااستعماری، زبانی، زندگی نامه ای، زیبایی شناختی، الهیاتی و/یا بین المللی می پردازد. ژورنال برنامه درسی و پداگوژی با پذیرش تعداد زیادی از علوم آموزشی انتقادی و استعمار زدایی که به مبارزات محلی در دانشگاه‌ها، مدارس، کلاس‌های درس، و جوامع اطلاع‌رسانی می‌کنند، به ترویج بورسیه‌های اضطراری می‌پردازد که سؤالات برنامه درسی و مبانی آموزشی را که با عمل مرتبط هستند، مورد نقد و توسعه قرار می‌دهد. این مجله بستری برای بورسیه‌های انتقادی فراهم می‌کند که آموزش‌های اروپایی‌سالارانه، سفیدشده، ابزاری و جریان اصلی را ضد روایت می‌کند. موارد ارسالی نباید بیش از 9000 کلمه باشد (به استثنای منابع) و باید در قالب ویرایش هفتم APA ارسال شوند. خط‌مشی بررسی همتایان: تمام دست‌نوشته‌هایی که به مجله برنامه درسی و آموزشی ارسال می‌شوند، تحت یک بررسی داخلی اولیه قرار می‌گیرند و آن‌هایی که برای چاپ در مجله مناسب می‌دانند به‌طور ناشناس برای داوران همتا ارسال می‌شوند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید