تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal Of Applied Research In Higher Education


انگلستان
کشور
2050-7003
ISSN
1758-1184
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1758-1184
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
2050-7003
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Applied Research in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش عالی در سراسر جهان به موضوع اصلی بحث، بحث و مناقشه تبدیل شده است، زیرا طیفی از فشارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری منجر به تغییرات بی‌شماری در همه سطوح می‌شود. اما کیفیت و کمیت گفتگو و تحقیق انتقادی و رابطه آنها با عمل محدود است. این مجله معتبر بین المللی با تمرکز بر بورس تحصیلی و تمرین تدریس و یادگیری و آموزش عالی به این کمبود می پردازد و موارد زیر را پوشش می دهد: آموزش آموزش عالی، یادگیری، برنامه درسی، ارزیابی، سیاست، مدیریت، رهبری، و حوزه های مرتبط. دیجیتالی‌سازی، بین‌المللی‌سازی و دموکراتیک‌سازی آموزش عالی و حوزه‌های مرتبط مانند یادگیری مادام‌العمر و مادام‌العمر؛ نوآوری، تغییر، و بازتاب در شیوه های فعلی. مسائل مربوط به آموزش و یادگیری، به ویژه آن دسته از بحث‌هایی که به دنبال آگاهی بخشی به عمل هستند، تشویق می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که مجله دارای اعتبار و ارتباط در چشم‌انداز آموزش عالی با تغییر سریع است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید