| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Review Of Economics Education
| انگلستان | کشور |
| ۱٫۸۸ | Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| 1477-3880 | ISSN |
| 2352-4421 | e-ISSN |
| 2003 تا 2011 و 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Review of Economics Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی بین المللی آموزش اقتصاد به تقویت یادگیری و آموزش در جامعه اقتصاد آموزش عالی اختصاص دارد. این انجمن برای تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه های طراحی برنامه درسی، آموزش، ارزیابی، آموزش و نوآوری یادگیری فراهم می کند. این مجله به دنبال ترویج گفتگوی انتقادی در مورد تئوری و عمل آموزشی در اقتصاد و نشان دادن ارتباط تحقیق با عملکرد حرفه ای خوب است.
نمونه هایی از موضوعاتی که مشارکت کنندگان تشویق می شوند روی آنها تمرکز کنند:
• دانشجویان اقتصاد چگونه یاد می گیرند؟
• چه اقتصاد باید تدریس شود؟
• چه محدودیت هایی در بهبود آموزش و یادگیری اقتصاد وجود دارد؟
• چگونه می توان عملکرد فعلی را بهبود بخشید؟
• اقتصاد چگونه در سطح بین المللی تدریس می شود و چه چیزی می توانیم از آن بیاموزیم؟
• چگونه می توان از فناوری های یادگیری الکترونیکی برای بهبود یادگیری دانش آموزان در اقتصاد استفاده کرد؟