| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Perspectives on Inclusive Education
| انگلستان | کشور |
| 1479-3636 | ISSN |
| 2001 و 2012 و 2014 تا 2017 و 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Perspectives on Inclusive Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
جلدهای این مجموعه به گفتمان آکادمیک و حرفه ای در مورد آموزش فراگیر کمک می کند. آنها موضوعاتی را پوشش می دهند که عملکرد خوب را از لحاظ توانمندسازی کودکان و جوانان برای پیشرفت مثبت به سمت افرادی "محور" که قادر به لذت بردن و دستیابی به نتایج آموزشی با کیفیت در محیط های فراگیر هستند، ترویج می کنند. موضوعات بر جنبههای کلیدی مرتبط با آموزش فراگیر تمرکز خواهند کرد و در مورد گنجاندن کودکان و جوانانی که ممکن است موانع بالقوهای برای دسترسی به آموزش عادلانه در محیطهای منظم تجربه کنند، بحث میشود. موضوعات بحث برانگیز به شیوه ای متوازن و مستدل ارائه خواهد شد که ماهیت متغیرهای مؤثر بر چنین نتایجی را بررسی می کند.