| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Perspectives on Education and Society
| انگلستان | کشور |
| 1479-3679 | ISSN |
| 2002 و 2005 تا 2020 و 2022 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Perspectives on Education and Society ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجموعه کتاب دیدگاه های بین المللی آموزش و جامعه (IPES) ارائه شواهد و توضیحاتی در مورد تحقیقات و کاربرد آن در حوزه آموزش تطبیقی و بین المللی است. این مجموعه همچنین فرصتی برای تحلیل انتقادی خود این حوزه فراهم می کند، که اغلب در ادبیات دوره ای و مجلدات ویرایش شده منتشر شده در این زمینه نادیده گرفته می شود.
IPES از یک بررسی سالانه آموزش مقایسه ای و بین المللی (ARCIE) و همچنین مجلدات موضوعی دیگر تشکیل شده است. حجم بررسی سالانه بررسی میکند که دانشمندان و متخصصان در آموزش تطبیقی و بینالمللی کجا بودهاند و بهعنوان یک رشته به کجا میروند، و مشاهدات تحریککنندهای درباره اینکه این رشته میتواند یا باید به کجا برود، ارائه میکند.