| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Continuing Engineering Education And Life-long Learning
| انگلستان | کشور |
| 1560-4624 | ISSN |
| 1741-5055 | e-ISSN |
| 1986 و 1988 و 1990 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJCEELL مجله آموزش مداوم مهندسی، یادگیری مادام العمر و توسعه حرفه ای برای دانشمندان، مهندسان و فناوران است. با آموزش مداوم و سازمان یادگیرنده، آزمایشگاههای مجازی، رسانههای دانش تعاملی، فناوریهای جدید برای ارائه آموزش و آموزش، پیشرفتهای آتی در آموزش مداوم مهندسی سروکار دارد. آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر در زمینه مدیریت و سیاست های دولت در رابطه با آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: رسانه های دانش تعاملی و مدیریت آنها. فن آوری های جدید برای ارائه آموزش؛ آموزش مداوم مهندسی و سازمان یادگیرنده؛ مطالعات موردی و تجربیات؛ آزمایشگاه های مجازی؛ ماهیت آموزش مداوم مهندسی؛ سیاست دولت؛ ادامه تحصیل مهندسی در رشته مدیریت؛ برنامه درسی و طراحی دوره؛ تحولات آینده: چالش ها، چشم اندازها، روندهای آینده