| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Interdisciplinary Journal Of Problem-based Learning
| آمریکا | کشور |
| 1541-5015 | ISSN |
| 1541-5015 | e-ISSN |
| 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
| Purdue University Press | ناشر |
| docs.lib.purdue.edu | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Interdisciplinary Journal of Problem-based Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین رشته ای یادگیری مبتنی بر مشکل (IJPBL) یک خروجی جهانی برای بورس تحصیلی PBL خواهد بود که نشان دهنده برتری در کشف و ترویج آموزش آموزشی تحول آفرین است. IJPBL دسترسی به جدیدترین تحقیقات و عملکردهای مرتبط با آموزش PBL را فراهم می کند، بنابراین تلاش های محققان و متخصصان PBL را افزایش می دهد.
مأموریت IJPBL انتشار تحقیقات دقیق است که نشان دهنده رشته های مختلف مرتبط با یادگیری مبتنی بر مشکل است. درگیر کردن دانشمندان کلیدی و نوظهور در بحث مهم در مورد مسائل کلیدی پیش روی محققان و متخصصان PBL ارائه اطلاعات به روز به محققان و متخصصان برای تحقیق و آموزش PBL جدید هستند و آنها را قادر می سازد تا به شکاف های فعلی در ادبیات رسیدگی کنند و/یا محیط ها و شیوه های یادگیری فعلی را تغییر دهند.