| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Ieee Computer Graphics And Applications
| آمریکا | کشور |
| ۲٫۰۸۸ | Impact Factor |
| 0272-1716 | ISSN |
| 1558-1756 | e-ISSN |
| 1981 تا کنون | مدت فعالیت |
| IEEE | ناشر |
| ieeexplore.ieee.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام IEEE Computer Graphics and Applications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IEEE Computer Graphics and Applications (CG&A) پل تئوری و عمل گرافیک کامپیوتری، تجسم، واقعیت مجازی و افزوده، و HCI است. از الگوریتمهای خاص گرفته تا پیادهسازی کامل سیستم، CG&A ترکیبی منحصربهفرد از مقالات ویژه بررسیشده و بخشهای غیررسمی را ارائه میدهد. میهمان موضوعات موضوعی که توسط محققان برجسته در زمینه های خود ویرایش می شود، آخرین پیشرفت ها و روندها در محتوای گرافیکی تولید شده توسط رایانه را دنبال می کند، در حالی که آموزش ها و نظرسنجی ها نمای کلی گسترده ای از موضوعات جالب و به موقع ارائه می دهند. دپارتمانهای معمولی بیشتر حوزههای اصلی گرافیک را بررسی میکنند و همچنین به موضوعاتی مانند قابلیت استفاده، آموزش، تاریخ و عقیده میپردازند. هر شماره، داستان جلد ما بر کاربردهای خلاقانه فناوری توسط یک هنرمند یا طراح متمرکز است. CG&A که شش بار در سال منتشر میشود، خواندنی ضروری برای افرادی است که در لبه برتر فناوری گرافیک تولید شده توسط رایانه و کاربردهای آن در همه چیز از تجارت گرفته تا هنر کار میکنند.