نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Health Marketing Quarterly
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0735-9683 | ISSN |
1545-0864 | e-ISSN |
1983 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Health Marketing Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه بازاریابی سلامت برای دانشگاهیان و متخصصانی که با مفاهیم، عملکرد و تحقیقات بازاریابی مراقبت های بهداشتی در محیط پیچیده امروزی سروکار دارند، ارائه می شود. این مجله به موضوعات مهم معاصر در استفاده از بازاریابی توسط سازمان های مراقبت های بهداشتی مانند بیمارستان ها، پزشکان فردی، گردشگری پزشکی و سازمان های مراقبت های بهداشتی عمومی می پردازد. این شامل استفاده از بازاریابی برای ارتقاء، موقعیت، بازدارندگی و ارتقاء سازمان ها/مسائل مراقبت های بهداشتی است. فصلنامه بازاریابی سلامت نیز موارد ارسالی را در رابطه با توسعه ادبیات بازاریابی بر مبنای مفهومی و تجربی شامل مطالعات تجربی و آزمایشی می پذیرد. حوزههای مورد تأکید عبارتند از: بازاریابی بیمارستانی بازاریابی پزشکی و دندانپزشکی کمپینهای سوءاستفاده/پیشگیری از توریسم پزشکی برنامهریزی استراتژیک و رابط بازاریابی در مراقبتهای بهداشتی مشارکتهایی که شامل تجزیه و تحلیل عملکرد، روشها و برنامههای موجود میشود. استفاده از ایده ها و روش های جدید؛ و تحقیق در مورد جنبه های مختلف بازاریابی مراقبت های بهداشتی تشویق می شود. هر نسخه خطی باید شامل مفاهیم بازاریابی تأثیر این یافته ها بر عملکرد بازاریابی مراقبت های بهداشتی باشد. این مجله همچنین از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می کند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.