تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Health Marketing Quarterly



Health Marketing Quarterly

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0735-9683
ISSN
1545-0864
e-ISSN
1983 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Health Marketing Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فصلنامه بازاریابی سلامت برای دانشگاهیان و متخصصانی که با مفاهیم، ​​عملکرد و تحقیقات بازاریابی مراقبت های بهداشتی در محیط پیچیده امروزی سروکار دارند، ارائه می شود. این مجله به موضوعات مهم معاصر در استفاده از بازاریابی توسط سازمان های مراقبت های بهداشتی مانند بیمارستان ها، پزشکان فردی، گردشگری پزشکی و سازمان های مراقبت های بهداشتی عمومی می پردازد. این شامل استفاده از بازاریابی برای ارتقاء، موقعیت، بازدارندگی و ارتقاء سازمان ها/مسائل مراقبت های بهداشتی است. فصلنامه بازاریابی سلامت نیز موارد ارسالی را در رابطه با توسعه ادبیات بازاریابی بر مبنای مفهومی و تجربی شامل مطالعات تجربی و آزمایشی می پذیرد. حوزه‌های مورد تأکید عبارتند از: بازاریابی بیمارستانی بازاریابی پزشکی و دندان‌پزشکی کمپین‌های سوءاستفاده/پیشگیری از توریسم پزشکی برنامه‌ریزی استراتژیک و رابط بازاریابی در مراقبت‌های بهداشتی مشارکت‌هایی که شامل تجزیه و تحلیل عملکرد، روش‌ها و برنامه‌های موجود می‌شود. استفاده از ایده ها و روش های جدید؛ و تحقیق در مورد جنبه های مختلف بازاریابی مراقبت های بهداشتی تشویق می شود. هر نسخه خطی باید شامل مفاهیم بازاریابی تأثیر این یافته ها بر عملکرد بازاریابی مراقبت های بهداشتی باشد. این مجله همچنین از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می کند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید