| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Exceptionality
| آمریکا | کشور |
| ۲٫۰۷۹ | Impact Factor |
| ۲٫۵۱۲ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 0936-2835 | ISSN |
| 1532-7035 | e-ISSN |
| 1990 تا 1994 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Exceptionality ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف استثنایی ارائه یک انجمن برای ارائه تحقیقات جاری و بورس تحصیلی حرفه ای در آموزش ویژه است. زمینه های بورسیه منتشر شده در این مجله شامل طرح های تحقیقاتی کمی، کیفی و تک موضوعی است که دانشجویان و افراد استثنایی را مورد بررسی قرار می دهد، همچنین بررسی ادبیات، قطعات بحث، آثار دعوت شده، مقالات موضع، مقالات نظری، تجزیه و تحلیل خط مشی، و تحقیق. سنتز می کند. مقالات مبتنی بر داده های مناسب شامل تحقیقات پایه، تجربی، کاربردی، طبیعت گرایانه، قوم نگاری و تاریخی است. مقالاتی که ارزیابی، تشخیص، قرار دادن، آموزش معلمان و شیوههای ارائه خدمات را توصیف میکنند نیز شامل خواهند شد. نسخههای خطی پذیرفتهشده برای انتشار نشاندهنده مقطعی از تمام حوزههای آموزش ویژه و استثنایی است و تلاش خواهد کرد تا پایگاه دانش و بهبود خدمات به افراد دارای معلولیت و رفتار با استعداد و با استعداد را ارتقا بخشد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: محققان آموزش و پرورش، متخصصان آموزشی علاقه مند به دانش آموزان در معرض خطر، روانشناسان رشد و مدرسه، روانشناسان عصبی، پرسنل پزشکی درگیر با دانش آموزان و افراد مبتلا به افراد استثنایی، مددکاران اجتماعی، معلمان و دانشجویان آموزش عالی در آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.