| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Educational Research For Policy And Practice
| هلند | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1570-2081 | ISSN |
| 1573-1723 | e-ISSN |
| 2004 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Research for Policy and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش آموزشی برای سیاست و عمل، مجله رسمی انجمن تحقیقات آموزشی آسیا و اقیانوسیه، با هدف بهبود آموزش و تحقیقات آموزشی در آسیا و اقیانوسیه از طریق ترویج انتشار تحقیقات با کیفیت بالا که به موضوعات کلیدی در سیاست و عملکرد آموزشی میپردازد، میپردازد. بنابراین، اولویت به تحقیقاتی داده میشود که نتایج مهمی را برای سیاستگذاری و عملکرد آموزشی ایجاد کرده باشد. به تجزیه و تحلیل نیروهای جهانی، روندهای منطقه ای و اصلاحات آموزشی ملی؛ و مطالعاتی در مورد مسائل کلیدی در آموزش، یادگیری و توسعه - مانند چالشهایی که در یادگیری زندگی مشترک در بزرگترین و متنوعترین منطقه جهان با آن مواجه میشویم. این مجله با پوشش گسترده ای از آموزش در همه بخش ها و سطوح آموزشی، به دنبال ارتقای سهم تحقیقات آموزشی، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی، در اصلاحات و سیاست گذاری در سطح سیستم از یک سو، و حل مشکلات خاص معلمان است. از سوی دیگر، دانشآموزان در سطح خاصی از آموزش در منطقه آسیا-اقیانوسیه. سیستمهای آموزشی در سراسر جهان با مشکلات رایج بسیاری مواجه هستند، زیرا نیروهای جهانی شکل نهادها و زندگی ما را تغییر میدهند، در عین حال، تحقیقات و مشکلات پیش روی آموزش در آسیا و اقیانوس آرام منعکس کننده سنت های غنی فرهنگی و علمی و همچنین واقعیت های خاص اقتصادی و اجتماعی است. مربیان و محققان می توانند از تحقیقات مهم، برنامه های اصلاحی، ارزیابی ها و مطالعات موردی نوآوری ها در کشورها و فرهنگ های غیر از کشور خودشان بیاموزند. یکی از اهداف این مجله این است که چنین تحقیقاتی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به طور گستردهتر شناخته شود.