| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Educational Evaluation And Policy Analysis
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آمریکا | کشور |
| ۳٫۳۴۷ | Impact Factor |
| 0162-3737 | ISSN |
| 1935-1062 | e-ISSN |
| 1979 تا 1982 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Evaluation and Policy Analysis ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ارزیابی آموزشی و تجزیه و تحلیل خط مشی (EEPA) دست نوشته هایی با علاقه نظری یا عملی برای افرادی که در ارزیابی آموزشی یا تجزیه و تحلیل سیاست، از جمله تحلیل های اقتصادی، جمعیت شناختی، مالی، و سیاسی سیاست های آموزشی، و فراتحلیل ها یا ترکیب های مهمی که به مسائل مربوط به مسائل مربوط می شود، منتشر می کند. نگرانی فعلی این مجله به دنبال تحقیقات با کیفیت بالا در مورد چگونگی تأثیر اصلاحات و مداخلات بر نتایج آموزشی است. تحقیق در مورد چگونگی حمایت یا تضاد ابتکارات چندگانه سیاست آموزشی و اصلاحی با یکدیگر؛ و تحقیقاتی که تغییرات معلق در سیاست های آموزشی در سطوح فدرال، ایالتی و محلی را نشان می دهد و تأثیر آن را بر دوران کودکی تا اوایل بزرگسالی نشان می دهد.