نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Dynamics in the History of Religions
هلند | کشور |
1878-8106 | ISSN |
1878-8114 | e-ISSN |
2011 تا 2013 و 2017 تا 2018 | مدت فعالیت |
Brill | ناشر |
brill.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Dynamics in the History of Religions ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ادیان به اصطلاح جهانی و دیگر سنتهای دینی یکسان نبوده و نبودهاند، و نه بهصورت مجزا شکل گرفته و تکامل یافتهاند. مجموعه «پویایی در تاریخ ادیان» در تلاش برای غلبه بر کلیشههای فرهنگی و سوء استفاده ایدئولوژیک آنها، بر نقش تعیین کننده برخوردهای متقابل در منشأ، توسعه و تمایز درونی سنتهای اصلی دینی تمرکز دارد. تز اولیه این مجموعه در این فرض است که پیوندهای متقابل ادراک از خود و ادراک توسط دیگری، انطباق و مرزبندی عواملی حیاتی برای پویایی تاریخی در حوزه دینی هستند.
این مجموعه شامل مطالعات مثالی و تطبیقی در مورد شکلگیری سنتهای اصلی دینی از طریق تماسهای فرهنگی همزمان و همزمان، در مورد تعاملات ضروری برای فرآیند نهادینهسازی و گسترش ادیان، رویاروییهای بین مذهبی در شرایط استعمار و جهانیسازی، و در مورد محرک است. این ارتباطات برای توسعه مفاهیم اساسی دینی فراهم می شود.