نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Dynamic Relationships Management Journal
اسلوونی | کشور |
2232-5867 | ISSN |
2350-367X | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Slovenian Academy of Management | ناشر |
sam-d.si | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Dynamic Relationships Management Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت روابط پویا یک نشریه بینالمللی و دوسوکور بینالملل است که تحلیلها و دیدگاههای تحقیقاتی دانشگاهیان و متخصصان در مورد مدیریت روابط و موضوعات و موضوعات سازمانی را بررسی میکند. تمرکز مجله بر مدیریت، سازمان، حاکمیت شرکتی و حوزههای همجوار (شامل، اما نه محدود به، رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، جامعهشناسی، روانشناسی سازمانی، اقتصاد صنعتی و غیره) و بیش از همه بر روی استقرار است. توسعه، حفظ و بهبود روابط پویا، ارتباطات، تعاملات، الگوهای رفتار، ساختارها و شبکهها در نهادهای اجتماعی مانند شرکتها، مؤسسات غیرانتفاعی و واحدهای مدیریت دولتی در داخل و خارج از مرزهای واحدهای فردی. بنابراین، تاکید اصلی بر روابط رسمی و غیر رسمی، ساختارها و فرآیندهای درون و در سطوح فردی، گروهی و سازمانی است.
مقالات DRMJ با استفاده از روشهای تجربی مختلف (به عنوان مثال، کمی، کیفی، میدانی، آزمایشگاهی، فرا تحلیلی و ترکیبی)، تئوری را آزمایش، گسترش یا ایجاد میکنند و به مدیریت و عملکرد سازمانی کمک میکنند. قالب مقالات باید شامل مقالات سنتی پژوهشی دانشگاهی، مطالعات موردی، مرور ادبیات، پیشرفتهای روششناختی، رویکردهای آموزش، یادگیری و توسعه مدیریت و مصاحبه با مدیران اجرایی و دانشمندان برجسته باشد، اما محدود به آنها نباشد.