| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Currents In Pharmacy Teaching And Learning
| آمریکا | کشور |
| 1877-1297 | ISSN |
| 1877-1300 | e-ISSN |
| 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Currents in Pharmacy Teaching and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning به انتشار بورسیه تحصیلی با کیفیت بالا و بررسی شده مربوط به تمام زمینه های آموزش داروسازی اختصاص دارد - ارتقای تعالی تحقیقات آموزشی. این مجله تمرکز خاصی را در دو حوزه عمده دارد: توسعه دانشکده داروسازی در بورس تحصیلی آموزش و یادگیری و بورس تحصیلی آموزش بین حرفه ای داروسازی. این مجله با اعضای مختلف هیئت تحریریه، نویسندگان و داوران همتا، ذینفعان مختلفی را در آموزش داروسازی درگیر می کند: مربیان، محققان، پزشکان هیئت علمی، و همچنین همکاران بین حرفه ای. مشارکتهای مختلف نویسنده در دستههای تحقیقات اصلی، مقالات مروری، تفسیرها و نامهها قرار دارد.
موضوعات تحقیق اصلی شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
بورس تحصیلی آموزش و یادگیری: راهبردهای یاددهی/یادگیری. آموزش بین حرفه ای
بهبود کیفیت - ارزیابی نتایج برنامهای/درسی
بازنگری برنامه درسی - طراحی، اجرا، ارزیابی
استراتژی های جدید مدرسه/برنامه
نگرش/ادراکات در آموزش داروسازی