| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Current Issues in Education
| آمریکا | کشور |
| 1099-839X | ISSN |
| 1099-839X | e-ISSN |
| 2000 تا 2006 و 2008 تا 2017 | مدت فعالیت |
| Arizona State University | ناشر |
| cie.asu.edu | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Current Issues in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Current Issues in Education (CIE) یک مجله آموزشی دانشگاهی با دسترسی آزاد است که توسط دانشجویان دکتری در کالج معلمان مری لو فولتون دانشگاه ایالتی آریزونا تولید شده است. این مجله مقالاتی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات آموزشی منتشر می کند که به موقع هستند و در زمینه آموزش در سطح ملی و بین المللی مرتبط هستند. ما به دنبال بورس تحصیلی نوآورانه ای هستیم که با مسائل چالش برانگیز پیش روی آموزش مقابله کند.
ماموریت این مجله ارتقای تفکر علمی با انتشار مقالاتی در زمینه ترویج گفتگو، تحقیق، عمل، و سیاست و همچنین توسعه جامعه بورسیه است. ما در حال حاضر موارد ارسالی را می پذیریم که در سه رشته تحقیقات آموزشی قرار می گیرند. یکی شامل مقالاتی است که خط مشی آموزشی فعلی را بررسی می کند، دیگری به دنبال مقالاتی است که شیوه های سواد، یادگیری و فناوری را بررسی می کند، و آخرین مطالبی را درخواست می کند که روش های اقدام پژوهی را در زمینه های آموزشی مختلف به کار می گیرد.
نسخههای خطی رشته خطمشی آموزشی ممکن است بر طیف گستردهای از سیاستها و برنامهها از آموزش ابتدایی کودکی تا آموزش پس از متوسطه تمرکز کند. مثالها شامل خلاصههای خط مشی، تفسیرها، بررسی ادبیات، مقالات روشها (هم کیفی و هم کمی)، و قطعات نظری یا مفهومی است.
دست نوشته هایی که سواد و یادگیری را مورد بررسی قرار می دهند شامل، اما محدود به این نیستند: مرور ادبیات، مقالات روش، مقالاتی که از روش های کیفی، بسترهای نظری، و روش های ترکیبی استفاده می کنند.
دستنوشته های اقدام پژوهی باید به وضوح یک تحقیق منضبط را نشان دهد که شامل رویه ها، اقدامات و نتایج است. تأمل در این موارد باید توسط پزشک نشان داده شود تا تلاشهایی را که عمل را از طریق رویکردهای علمی بهبود میبخشد برجسته کند. این کار باید به پر کردن شکافی که بین تحقیق و عمل نهفته است کمک کند.