تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Current Issues in Education


آمریکا
کشور
1099-839X
ISSN
1099-839X
e-ISSN
2000 تا 2006 و 2008 تا 2017
مدت فعالیت
Arizona State University
ناشر
cie.asu.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Current Issues in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Current Issues in Education (CIE) یک مجله آموزشی دانشگاهی با دسترسی آزاد است که توسط دانشجویان دکتری در کالج معلمان مری لو فولتون دانشگاه ایالتی آریزونا تولید شده است. این مجله مقالاتی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات آموزشی منتشر می کند که به موقع هستند و در زمینه آموزش در سطح ملی و بین المللی مرتبط هستند. ما به دنبال بورس تحصیلی نوآورانه ای هستیم که با مسائل چالش برانگیز پیش روی آموزش مقابله کند.

ماموریت این مجله ارتقای تفکر علمی با انتشار مقالاتی در زمینه ترویج گفتگو، تحقیق، عمل، و سیاست و همچنین توسعه جامعه بورسیه است. ما در حال حاضر موارد ارسالی را می پذیریم که در سه رشته تحقیقات آموزشی قرار می گیرند. یکی شامل مقالاتی است که خط مشی آموزشی فعلی را بررسی می کند، دیگری به دنبال مقالاتی است که شیوه های سواد، یادگیری و فناوری را بررسی می کند، و آخرین مطالبی را درخواست می کند که روش های اقدام پژوهی را در زمینه های آموزشی مختلف به کار می گیرد.

نسخه‌های خطی رشته خط‌مشی آموزشی ممکن است بر طیف گسترده‌ای از سیاست‌ها و برنامه‌ها از آموزش ابتدایی کودکی تا آموزش پس از متوسطه تمرکز کند. مثال‌ها شامل خلاصه‌های خط مشی، تفسیرها، بررسی ادبیات، مقالات روش‌ها (هم کیفی و هم کمی)، و قطعات نظری یا مفهومی است.

دست نوشته هایی که سواد و یادگیری را مورد بررسی قرار می دهند شامل، اما محدود به این نیستند: مرور ادبیات، مقالات روش، مقالاتی که از روش های کیفی، بسترهای نظری، و روش های ترکیبی استفاده می کنند.

دستنوشته های اقدام پژوهی باید به وضوح یک تحقیق منضبط را نشان دهد که شامل رویه ها، اقدامات و نتایج است. تأمل در این موارد باید توسط پزشک نشان داده شود تا تلاش‌هایی را که عمل را از طریق رویکردهای علمی بهبود می‌بخشد برجسته کند. این کار باید به پر کردن شکافی که بین تحقیق و عمل نهفته است کمک کند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید