تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Contemporary Educational Research Quarterly


تایوان
کشور
1814-4810
ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
National Taiwan Normal University
ناشر
ojs.lib.ntnu.edu.tw
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Educational Research Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

«پژوهش معاصر آموزش» یک مجله دانشگاهی آموزشی است که با هدف انتشار نتایج تحقیقات آموزشی، ترویج تبادلات دانشگاهی و ارتقای استانداردهای پژوهشی آموزشی انجام می‌شود. این مجله در ابتدا در "اطلاعات پژوهشی آموزشی" مرکز تحقیقات ملی آموزش دانشگاه عادی تایوان منتشر شد. در سال 1992 و 1993 به ترتیب در فهرست استنادی علوم اجتماعی تایوان در گروه علوم انسانی وزارت علوم و فناوری قرار گرفت. در فهرست نظارت پایگاه داده TSSCI) به عنوان مجله در پایگاه داده TSSCI در سال تحصیلی 1994 انتخاب شد. همچنین در مارس 2001 به بزرگترین پایگاه داده فهرست استنادی Scopus (www.scopus.com) در جهان تبدیل شد. مجله.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید