| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Communication Today
| اسلواکی | کشور |
| 1338-130X | ISSN |
| 1338-130X | e-ISSN |
| 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
| University of SS. Cyril and Methodius, Faculty of Mass Media Communication | ناشر |
| www.communicationtoday.sk | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Communication Today ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Communication Today یک مجله دانشگاهی از زمینه های علمی مطالعات رسانه و ارتباطات بازاریابی است. این مجله حاوی بازتاب های علمی حرفه ای در مورد رسانه ها و صلاحیت های رسانه ای است. همچنین گفتمانهای آکادمیک مختلفی در مورد محدودیتهای واقعیت، تفکر رسانهای، رسانههای جدید، بازاریابی و روابط رسانهای، گرایشهای جدید در بازاریابی (شامل انواع و ویژگیهای آنها)، روانشناسی و جامعهشناسی ارتباطات بازاریابی، و همچنین دانش جدید در مورد ساختار ارائه میدهد. محتوای رسانه ای، استراتژی های بازاریابی و علوم ارتباطات. به عموم افراد حرفه ای یک بحث میان رشته ای، متمرکز و هدفمند ارائه می شود.
Communication Today یک مجله دانشگاهی دوسوکور است که دو بار در سال منتشر می شود. این مطالعه بر مطالعات نظری، مطالعات نظری و تجربی، نتایج تحقیقات و اجرای آنها در عمل، و همچنین بر روی مقالات، مصاحبه با محققان رسانه، بررسی نشریات حرفهای و مقالات خبری کوتاهتر تمرکز دارد.
بخش های اصلی مجله به شرح زیر است: سرمقاله، مطالعات نظری، مطالعات پژوهشی، بررسی ها و امروز که از مقالات خبری کوتاه تری تشکیل شده است. دفتر تحریریه مجله همچنین نسخه های خطی مصاحبه با دانشمندان و متخصصان مشهور رسانه و همچنین مقالات را می پذیرد.
این مجله در فهرست مطبوعات دوره ای وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی با شماره EV 3972/10 ثبت شده است و شماره سریال استاندارد بین المللی آن (ISSN) 1338-130X است.