| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Catalan Journal Of Communication & Cultural Studies
| انگلستان | کشور |
| 1757-1898 | ISSN |
| 1757-1901 | e-ISSN |
| 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
| Intellect Publishers | ناشر |
| www.intellectbooks.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Catalan Journal of Communication and Cultural Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله کاتالان ارتباطات و مطالعات فرهنگی (CJCS) با هدف ارائه یک انجمن گفتگوی بین المللی برای تفکر انتقادی و مطالعه است. CJCS متعهد به انتشار تحقیقات و پژوهش در مورد تجزیه و تحلیل رسانه ها و فرهنگ است. این مجله به تحقیقات اصلی، به ویژه اما نه منحصرا، مربوط به سیستم های فرهنگی و رسانه ای کاتالان توجه می کند. رویکرد CJCS چند رشتهای است و مقالاتی را منتشر میکند که مستقیماً یا از طریق چارچوب مقایسهای با تاریخچه رسانه و ارتباطات، سیاستهای رسانهای و فرهنگی، مطالعات مخاطبان و پذیرش، هویت فرهنگی و ملی، گفتمانهای رسانهای، ارتباطات بینفرهنگی، ورزش و رسانه، زبان و کاربردهای زبان رسانهای سروکار دارند. ، رسانه های جدید و اینترنت، مطالعات جنسیتی، سینما، فرهنگ عامه، رسانه و صنایع فرهنگی، روابط عمومی، تبلیغات، گردشگری و میراث فرهنگی.