نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Cahiers Scientifiques du Transport
فرانسه | کشور |
1150-8809 | ISSN |
2016 تا 2017 | مدت فعالیت |
Association Francaise des Instituts de Transport et de Logistique | ناشر |
afitl.msh-lse.fr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Cahiers Scientifiques du Transport ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Cahiers Scientifiques du Transport، که در سال 1979 تأسیس شد، از سال 1996 توسط انجمن فرانسوی مؤسسات حمل و نقل و لجستیک (AFITL) منتشر شده است. شغل آنها انتشار آثار اصلی در زمینه حمل و نقل به زبان فرانسه است. همه زمینههای جغرافیایی مانند همه حالتها، همه مقیاسهای فضایی و همچنین همه بازیگران میتوانند موضوع تأملات نظری یا رویکردهای ترکیبی از مشاهده میدانی و رویکرد تحلیلی باشند. با این حال، مطالعات موردی که صرفاً توصیفی هستند را نمیتوان برای انتشار پذیرفت.
باز بودن موضوعی مجله، که از طریق زیرنویس آن از شماره 31 مشهود است و با تنوع مقالات منتشر شده تأیید می شود، امروزه با تأیید مجدد عرضی بودن رشته آن همراه است. این در ترکیب هیئت تحریریه ظاهر می شود که به طور گسترده تر از پیکربندی قبلی آن چند رشته ای است. این امر به ویژه با حضور سه معاون سردبیر، از اقتصاد، مدیریت و برنامه ریزی، و جغرافیا تقویت می شود.