نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Asia Pacific Journal Of Education
انگلستان | کشور |
۱٫۰۵۷ | Impact Factor |
۱٫۸۴۷ | پنج ساله Impact Factor |
0218-8791 | ISSN |
1742-6855 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia Pacific Journal of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 1.057 رتبهبندی: 234/265 (Education & Educational Research) گزارشهای استنادی مجله ©، Clarivate Analytics، 2021 CiteScore™ 2020: 1.6 درصد و رتبهبندی: 55% 588/1319 مجله آموزش و پرورش و سیاستگذاری آموزش و پرورش اقیانوس آرام حکمرانی، برنامه درسی و آموزش، و زندگی روزمره و عملکرد رهبران/مدیریت مدارس، مربیان و دانشآموزان مرتبط با آسیا و منطقه اقیانوس آرام. ما کارهای تجربی و نظری جدید و همچنین مقالات انتقادی و اکتشافی را ارائه میکنیم که بر موضوعات کلیدی قرن بیست و یکم تمرکز میکنند، مانند مواردی که به جهانی شدن و ژئوپلیتیک، پست مدرنیته، فناوری اطلاعات و آموزش برای پایداری مربوط میشوند اما محدود نمیشوند. ما از نسخه های خطی در زمینه های زیر استقبال می کنیم: تداوم و تغییر فرهنگی و زبانی. قومیت، طبقه، جنسیت و تنوع در آموزش. توسعه سیستم ها و زیرساخت ها؛ فرهنگ ها و گفتمان های سازمان ها/نظام های آموزشی. پاسخ ها و تصویب سیاست آموزشی/برنامه درسی؛ آموزش چند فرهنگی؛ بحث دقیق فلسفی/مفهومی در مورد مسائل آموزشی. روابط تاریخی و معاصر اندیشه ها و نظام های آموزشی. و تأثیر رسانهها و فناوریهای ارتباطی جدید، اشکال و شیوههای فرهنگی جدید و ترکیبی، و اقتصادهای جهانی شده بر آموزش. خطمشی بررسی همتایان همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخشهای آسیای جنوب شرقی این فرصت را میدهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.