| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Applied Marketing Analytics
| انگلستان | کشور |
| 2054-7544 | ISSN |
| 2054-7552 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Henry Stewart Publications | ناشر |
| www.henrystewartpublications.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Applied Marketing Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Applied Marketing Analytics اصلی ترین مجلات حرفه ای است که مقالات عمیق و بررسی شده را در مورد تمام جنبه های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی برای بهبود اثربخشی منتشر می کند.
با هدایت هیئت تحریریه متخصص خود، هر شماره فصلی 100 صفحه ای - که هم به صورت چاپی و هم آنلاین منتشر می شود - مقالات دقیق و کاربردی را منتشر می کند که توسط متخصصان تحلیل بازاریابی و برای آن ها درباره تفکر نوآورانه، استراتژی ها، تکنیک ها، نرم افزار و تحقیقات کاربردی نوشته شده است. مقالات با کیفیت بالا و مطالعات موردی نشان میدهند که چگونه برندهای بزرگ در حال جمعآوری، تفسیر و تجزیه و تحلیل دادههای بازاریابی در سراسر طیف کامل کانالهای دیجیتال و غیر دیجیتال هستند. بیاموزید که چگونه اثربخشی ابتکارات بازاریابی خود را با دقت بیشتری اندازه گیری کنید و چگونه شکاف ها را در برنامه تجزیه و تحلیل بازاریابی خود شناسایی کنید و چه معیارهایی از تصمیم گیری صحیح بازاریابی پشتیبانی می کند - و به نتیجه نهایی اضافه کنید.